När Madde googlar

Madde:
Överflödig information: Visste du att när man googlar innandufanns så får man upp "menade du: innebandyfans".


Hej på dig Madde.
Ja, det vet jag. Det vet jag allt för väl. Jag googlar mig själv sjukligt ofta. Pinsamt ofta. Jag googlade mig själv långt innan det kom upp någon träff på google, och då satt jag och tyckte att det var ju rent för jävligt att jag inte fanns än.
Jag tänker skriva den här bloggen som besatt, med målet att när någon bollkåt människa googlar "innebandyfans" ska det komma upp en fet text som säger "Menade du: innandufanns?"

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Haha! Den va bra.

Så det var du som googlade på det och halkade in på min blogg? Såg på susnet-loggen att det var någon som hade gjort det. Men det kan ju varit nån annan också.



/googlar också mig själv

2009-05-02 @ 14:58:49
URL: http://pojkeniglaskulan.blogspot.com
Postat av: L

Nej, det var faktiskt inte jag. Otroligt nog. Blir nervös av att jag uppenbarligen missar saker som skrivs om mig, inte bra. Nu har jag varit inne hos dig och tackar ödmjukast för de vänliga orden!

2009-05-02 @ 15:02:07
URL: http://innandufanns.blogg.se/
Postat av: Fia

Hejsan, jag verkligen älskar din blogg. Kul att läsa om ett ämne som man egentligen ingen pratar om och underbart att du uppdaterar så ofta. Har en tråkig dag på jobbet idag o du har skrivit tre ggr redan, verkligen kul underhållning. Du skriver så man hela tiden vill veta mer.

Lycka till med de små...

2009-05-02 @ 15:07:46
Postat av: L

Fia, tack så mycket. Alla uppdateringar måste bero på en mindre vettig verklighet. Men jag ignorerar det.

2009-05-02 @ 15:42:58
URL: http://innandufanns.blogg.se/
Postat av: Madde

Hahaha! You go girl!!! Då tänker jag också fortsätta googla och INTE lägga upp som favorit.

2009-05-02 @ 19:26:44
Postat av: Jag och mina små

Hahaha! Sjukt roligt!

2009-05-02 @ 20:31:40
URL: http://jagochminasma.wordpress.com
Postat av: annan

ha ha ha ha jag säger ju att ni har en plats hos oss ;o) ifall, fast så blir det ju inte.. håller fprtfarande tummar fingrar, nyklippta tår på alla och klor (icke ny klippta.. fan)

2009-05-03 @ 00:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0