Idag säger vi hej till masarna!

Titta vad fint Anna Runnberg skriver om mig i dagens Pralin, en helgtidning i pappersform där uppe i Dalarna.



Fantastiska teknik. Tack vare scanner och mail fick jag det där som ett brev på, eh datorn.
TÄNK om Gunde Svan har hittat hit nu!
Gunde satt säkert där med tidningen och havregrynsgröten imorse och tänkte att det där måste jag ju kolla närmare på. Skynda, skynda!

Gunde Svan! Han känner ju Agneta Sjödin, som har barn ihop med Niklas Strömstedt, som har spelat ihop med Ulf Lundell.
Gunde, om du ser det här, hälsa så himla mycket till Ulf Lundell att jag skulle kunna sälja D på torget för en middag med Ulf. Hälsa det. Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: annan

Grattis L. Nu är du ju nästan kändis på riktigt. Åtminstonde en Lassiekändis. Som blivande kändismorsa måste du införskaffa bärbar liten hund ( sån vi kalláde fruksost när våra riesenschnauzrar levde) och ha brunt barn på armen. Själv kör jag med två bruna barn och minischnauzer.. man vill ju vara en wannabe eller? Om Harry Belafonte skulle ge mig en flirt har jag redan klar gjort för maken att jag har glömt allt vi har sagt för ett dygn och hakar på. Han säger att det är helt OK. Undrar om det beror på sanolikheten att Harry dyker upp här eller att han skulle tända på mig? ja ja , du har uppenbart större chans där. :o)

2009-05-09 @ 12:35:09
Postat av: elin

haha du är så himla kul ^^

2009-05-09 @ 13:15:56
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
Postat av: evelina

din blogg är fantastisk.

2009-05-09 @ 13:41:28
Postat av: smäm

haha. är nästan säker på att han kommer hitta hit.

2009-05-09 @ 13:57:20
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: emilie

Och Ulf Lundell känner nog Björn i Abba som säkert känner kungafamiljen, och innan du ens anar är du inbjuden till Vita Huset! Fast jag skulle nog behålla D iallafall, han verkar ju vara en rolig kille!!

2009-05-09 @ 14:36:38
URL: http://trollmorsbarn.blogspot.com/
Postat av: Britt

Varför vill du träffa Ulf Lundell? Ok, han gör bra musik och skriver bra böcker...men annars. Verkar han inte lite jobbigt gubbsjuk med flickvänner som skulle kunna vara hans barnbarn.

Postat av: L

emelie:

Så oerhört ointresserad som jag är av kungligheter är det svårt att bli. Och Obama i all ära, men Lundell är bäst i alla lägen.



Britt:

Jag skiter faktiskt fullständigt i vem Ulf Lundell ligger med och varför, hur, när och var.

Jag vill inte träffa honom för att diskutera hans sexliv, det var mer dom där låtarna jag var intresserad av.

2009-05-09 @ 15:53:03
URL: http://innandufanns.blogg.se/
Postat av: mera lassie...

och jag känenr Sjödins nuvarande man :)

2009-05-09 @ 17:33:46
Postat av: Surromamman

... men....



är det bara jag som missat att du ÄR gravid? Och att läkare "För ett par veckor sedan satte in två embryon".... tänka sig, jag som trodde att det var en vecka sen, eller nått...



Men det är klart, den tidningen kanske inte ska till tidningshylan förs om ett par veckor, och då vill man ju inte läsa gamla nyheter! :-)



och eftersom jag kan spå i min kristallkula så vet jag att det hon skriver är sant.... för jävlar vad jag vill att det ska vara så

2009-05-09 @ 18:10:54
URL: http://surraomsurro.blogspot.com
Postat av: L

Jag tycker att jag har påpekat många gånger i bloggen att det kan visa sig att det inte har gått. Senast igår skrev jag ett sånt inlägg. Vi vet ingenting än, vi vet bara att det i alla fall inte har kommit något blod. Mer vet vi inte. Vi har ingen aning.

Vi hoppas bara.

2009-05-09 @ 19:04:40
URL: http://innandufanns.blogg.se/
Postat av: N

En av de konstigaste känslor jag upplevt - i nyktert tillstånd - var en störtförälskelse i Gunde Svan. Han hade sitt breakthrough när jag gick på högstadiet och man skulle vara kär i Tom Cruise. Men jag föll pladask för en is-snorig, rödmosig, spandex-sparkdräkts-klädd sportfåne med galet oknullad blick och en dialekt sexig som en skopa hönsbajs.



Måste haft fel på hormon-fördelningen redan då.

2009-05-09 @ 19:49:42
URL: http://omolikasaker.blogspot.com/
Postat av: Annica

Du måste nästan vara Sveriges kändaste anonymis!! Fattar du hur höga förväntningar vi har på dig sen när du väl kommer att bli offentlig med bild och allt vad det innebär? Intervjuer i tidningar och på tv. Du kanske vill spela huvudrollen i din egen dokumentärfilm, göra reklam för L´oreal "it´s worth it", underklädesreklam för H&M mm. Som kändis har du ju stor chans att bli ihop med Uffe iaf... är det ditt mål med den här bloggen? ;)

("Kärleken förde oss samman" är grymt fin iaf.)

Ha en trevlig lördagkväll!

2009-05-09 @ 21:33:55
URL: http://andrumbloggen.blogspot.com
Postat av: Anna Runnberg

Hej Surromamman (och L.)

Jag ber om ursäkt för att jag inte har koll på det exakta antalet dagar, eller de rätta termerna inom IVF. Jag håller bara tummarna för att allt går bra för L. och kanske hoppas lite för mycket i förväg. Men om det var jag skulle jag nog känna mig lite gravid i alla fall. Poängen var att bloggen är fantastisk, inget annat.

2009-05-09 @ 22:20:36
Postat av: L

Anna:

Jag är mycket glad över dina ord, och väldigt stolt. Jag har inte hängt upp mig på några detaljer och det är inte nödvändigt, exakt hur det ligger till i tid och annat förstår man om man läser här. Det räcker bra så.

2009-05-09 @ 22:33:55
URL: http://innandufanns.blogg.se/
Postat av: Surromamman

Jag får också be om ursäkt. För att jag har höga krav på en journalist. Och för att jag anser att det borde vara spöstraff på att fylla en publicerad text med faktafel, "bara för att man vill så väl".



Det är nog ingen som är här inne och läser som inte hoppas att det ska gå bra.



*sorry for high-jacking.... ;-)

2009-05-10 @ 10:17:31
Postat av: kocken

Tänk va underbart att din blogg sprider sig ända här uppe i Norrland ;)

Det trodde du inte va? =)

2009-05-11 @ 00:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0