Tack!

Det är inte alla nybörjare som har tusen unika besökare en måndag klockan 11.00 efter en veckas bloggande.
Jag är djupt tacksam. Och jag är så glad över alla kommentarer. Jag skulle mer än gärna skriva ett personligt svar till var och en, men det skulle ta jättemycket tid och då skulle ni tro att jag inte har nåt liv utanför den här bloggen. Och det ligger i mitt intresse att försöka lura i er att jag har det.
Men jag läser och jag jag tar in varenda ord.
En tjej som kommenterade var själv resultatet av IVF. Så jävla häftigt.

Jag har följande att tacka för den fantastiska starten:
Abbes pappa.
Monas Universum.
Deep.
Jonas, the Silverfisk.

Inga harbajsar precis.
Och dom skriver så fint om mig hela högen att jag blir alldeles rörd.
Tack.

Och idag mår jag bättre igen. Idag är det en bra och fin dag!
För jag har varit här.


Och det gick såhär.

Never mind the solbränna, ni kommer snart ikapp. Det är ju vår.

Efter klockan 13 ringer dom med resultatet. Ett resultat som säger om jag ska höja hormondosen i sprutorna eller om jag ligger bra till. Inte så mycket mer spännande än så.
Men, i alla fall, idag är det en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag ar sa glad att du ar tillbaka pa natet! Onskar dig all lycka till med IVF.



Jag ser mig omkring i min bekantskapskrets (jag ar lite over trettio) och det ar valdigt manga som har haft problem att skaffa barn, av olika anlednigar. Men det uppmuntrande ar att de nastan allihop har fatt barn (vannen over fyrtio har just blivit gravid). Det har gatt vagen! Det har tagit langre tid an paren hade tankt sig, och jag har forstatt att flera har haft det super jobbigt under vagen, men i de allra flest fallen verkar det som det blir barn. Pa ett eller annat satt.



Skickar dig kramar och styrka!

2009-04-20 @ 12:46:25
Postat av: Anne-Sophie

Hittade precis din blogg via Heja Abbe. Kan inte föreställa mig vad ni går igenom, men stort lycka till!



2009-04-20 @ 13:13:59
Postat av: elin

Hej!



Jag hittade hit via heja abbe och kommer nu även att heja er. Ska bli otroligt spännande att läsa er (förhoppningsvis korta) period med IVF. Apropå det, nu är klockan över ett, har de ringt än?



Varmt lycka till!



//Elin

2009-04-20 @ 13:26:26
Postat av: L

Nej, dom har inte ringt. Jäkla skit. "Efter ett" är ju klockan i väldigt många timmar. Klockan är alltid efter ett.

Skit.

2009-04-20 @ 14:50:44
URL: http://inandufanns.blogg.se/
Postat av: deepedd

Tack själv kära du.

2009-04-20 @ 15:15:03
URL: http://deepedition.com
Postat av: Finnpajsaren

Har nu läst flera hysteriskt roliga och välskrivna inlägg på min mobil, med en fyraåring sovandes i min famn. Jag har kramp i både röv och arm men måste säga att du skriver helt underbart. Den dära fyraåringen jag pratade om tog bara 2½ år att få till. Efter det har vi misst ett par... för att nu stå inför valet spruta eller punga fram era sista slantar för nästa unge. Största lycka tillet till er!

2009-04-20 @ 16:12:01
URL: http://finnpajsaren.blogspot.com
Postat av: Abbes pappa

Tack själv hörru. Och heja dig. Förlåt, heja er.

2009-04-20 @ 19:53:14
URL: http://www.hejaabbe.com
Postat av: Mona

...och jag tackar lite mer officiellt här också. Men allvarligt talat; tror du för en sekund att man kan hålla tyst om existensen av denna sjukt braiga blogg?!



Men. Var tog fotot vägen...?

2009-04-20 @ 20:55:38
URL: http://monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Humlan

Jag har via Jonas, aka Silverfisken, hittat min testpilot i form av L som skriver om sin framtida bebis och vägen för att få träffa den.



Spännande att följa deras resa och samtidigt planera för vår.

2009-04-23 @ 00:13:49
URL: http://thecatjourney.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0