Om när Annica tittar i sin kristallkula

Jag skulle recensera den där restaurangen, Biztron. Men inte är det så intressant, och inte är jag lika uppretad över maten idag som igår.
Det är ett bra ställe, skön stämning, mysig inredning, mycket trevlig personal. Enligt andra, god mat. Men jag råkade få in en entrecote (efter en hel evighet), som var så rå att den hade börjat tugga gräs om man släppt ut den i hagen igen.
Nog om det.

Vi tar en kommentar istället.

Annica:

Du måste nästan vara Sveriges kändaste anonymis!! Fattar du hur höga förväntningar vi har på dig sen när du väl kommer att bli offentlig med bild och allt vad det innebär? Intervjuer i tidningar och på tv. Du kanske vill spela huvudrollen i din egen dokumentärfilm, göra reklam för L´oreal "it´s worth it", underklädesreklam för H&M mm. Som kändis har du ju stor chans att bli ihop med Uffe iaf... är det ditt mål med den här bloggen? ;)
("Kärleken förde oss samman" är grymt fin iaf.)
Ha en trevlig lördagkväll!

Svar:
I EXAKT dom här banorna tänker jag också. Plus David Letterman och Oprah. Jag undrar när dom ska ringa egentligen, är inte det folk som vill vara först med det senaste?
Inte ens Babben har hört av sig, är inte det konstigt? Tomas Ledin var där idag och sjöng en låt, ett konsteverk lika fantastiskt som en soldriven ficklampa. Och Martin Timell var också där. Han slog tre spikar i en planka på bästa sändningstid i SVT. Tack för att du betalar din tv-avgift.
Själv satt jag hemma i soffan, åt godis och gick upp ett kilo till.
Men min tid kommer. Imorgon är en annan dag. Och på måndag är det också en annan dag. Jag kan vänta.

Kommentarer
Postat av: annan

Kunde inte låta bli att höja din blogg på min nystartade. Se mig som novis och du min Uffe!

2009-05-09 @ 23:20:18
URL: http://starksomannan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej där L.



Jag hoppas och håller alla tummar som går att det kommer gå vägen för er denna gång!!

2009-05-10 @ 08:40:20
URL: http://mammalajossan.blogspot.com/
Postat av: L

Josefine:

Tack! Vi är gamla klasskompisar, du och jag. Men det hade du kanske redan listat ut?



annan:

Ska genast kolla in!

2009-05-10 @ 08:42:31
URL: http://innandufanns.blogg.se/
Postat av: Annelie

Okej, nu är min semester slut och jag måste läsa ikapp all missad bra text här!

2009-05-10 @ 12:44:41
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jo jag hade listat ut :) vad kul att läsa din blogg!!

2009-05-10 @ 15:54:29
URL: http://mammalajossan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0