Kväll 25 i bilder

Jag är så jävla groggy i skallen nu. Om det är ägglossningssprutan eller sömnbristen som är orsaken vet jag inte. Men det känns som en fylla det här.

Jag åkte ut till storebror med familj undertiden som D jobbade idag. För att fördriva tid. För att umgås. För att det alltid är som att vara hemma fast borta. För att klockan skulle bli åtta någon jävla gång.
Och väldigt fort går det när man har så här kul.


Efter avslutat arbetspass kom D.
Ni som läste förra bloggen har sett den här stora näsan förut. Näsan, även kallad snorschen.


Och sen var det dags.
Jag, D och svägerskan installerade oss i lämpligt rum på övervåningen och började blanda ägglossningsvätskor hit, och ägglossningsvätskor dit. Svägerskan är spruträdd och var närvarande i studiesyfte. D sa hundra gånger att jag skulle ligga still och vila efter sprutan. Han vinglade lite lätt på hälarna när det hela var över.
Men så är han alltså jävligt nålkänslig. För nålen var yttepyttemini. Titta.


Gud, jag bara skojade. Med den nålen blandade man vätskorna.
Med den här sprutade man in dom i tjockset på magen.


Och det hela skedde med pompa och ståt. Jag pressade in den, svägerskan sa, "iiiih, åh vad du är duktig!"  D bleknade en aning men såg samtidigt väldigt stolt ut och sträckte på sig fyra meter. Det är hans barn som tillverkas, man får ju förstå killen.
Efteråt lutade sig D ner och pussade mig med sin stora snus. Först kom snusen, sen kom D.
Segerpuss.
Det är över nu.

Alltså, vem fan försöker jag lura varje gång jag säger att det är över nu? Mest troligt mig själv. Men jag går liksom inte på det. Nej, det är verkligen inte över nu. På måndag ska dom SUGA ut äggen med en JÄTTELÅNG nål ur snippelisnuppan på mig.
Å MAJ GAD, jag måste vara mycket svagt begåvad som utsätter mig för det här. Nålar som SUGER ägg.
Men samtidigt, så jävla häftigt det ska bli. Och nu är det på gång, det värker i magen.
Världens underbaraste värk.

Det måste gå.

Kommentarer
Postat av: Loba

Du är en sann hjältinna!

Jag känner mig bortskämd som bara hade en ynka förblandad/fördoserad Ovitrelle att ta.

Äggplocket kommer att gå bra. Det låter värre än det är. I promise.

2009-04-25 @ 23:18:34
URL: http://lobasliv.blogspot.com
Postat av: MONA

Men du, du får väl narkos? Alltså, du måste KRÄVA narkos. För de kan väl inte mena att de skall in med en lång nålmoj i hugget UTAN bedövning. At least narkos.



Du är fan helt galen om du inte kräver det.

2009-04-26 @ 00:10:47
URL: http://monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Annelie

Groggy, det låter som mitt tillstånd. Så jag röstar på sömnbrist. Hälsningar från nattsköterskan

2009-04-26 @ 00:36:31
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: NinaE

Det SKA gå!



Glad över att dagen blev så bra och att du hade en så bra "hejaklack" till hjälp med mixande "hit och dit".

2009-04-26 @ 02:48:16
URL: http://ekman.wordpress.com
Postat av: X

Ha, ha, jag tänkte väl ... "Den nålen är inte ett dugg liten, om jag sticker den i magen kommer den att gå genom kroppen och punktera ryggraden." Fint att det bara är en hälften så lång nål. För visst är det väl så att man trycker in hela nålen i fläsket, inte bara spetsen?

2009-04-26 @ 06:22:20
Postat av: L

X:

Punktera ryggrad, hahaha! Ja, det är hela nålen. Så hade det varit den första nålen hade det slutat i bedrövelse.



Mona:

Jag får lugnande och kanyl i handen som nakossköterskan sen kan pumpa in morfin i under själva plocket. Men jag gillar inte morfin. Jag tycker inte om att vara väck i skallen. Jag hade bestämt mig för att köra utan bedövningar och berusningsmedel och bara bita ihop. Sen läste jag om två tjejer som sa att dom hellre skulle föda barn varje dag i hundra år än plocka ägg igen. Så då ändrade jag mig.

Det blir nog lite morfin, och bedövningsprutor upp i härligheten såklart, och lugnande. Och gärna en fet grogg om dom bjuder.



2009-04-26 @ 07:28:41
URL: http://innandufanns.blogg.se/
Postat av: Rijo

Det kommer gå kanon tjejjen!!! Fan, billig fylla, tänk så. För sen, när ni är gravida, då minsann blir det ingen fylla alls på ungefär 1½ år. =) Kramen

2009-04-26 @ 13:05:15
URL: http://rijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0